Det verkar som du använder webläsaren Internet Explorer 6. Den är numera för gammal.
För säkrare och mer pålitlig surfning rekommenderas uppgradering av din webläsare till en av följande:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Så här får du din produkt reparerad

Välj ett ämne:

Jag har en teknisk fråga om en Olympus digital produkt

Skicka ett e-postmeddelande till Olympus Tekniska Support eller ring till vårt team av experter. Vi hjälper dig gärna.

Klicka här för mer detaljer.

Min Olympus-produkt fungerar inte som den ska, vad kan jag göra?

Börja med att läsa iinstruktionsmanualen . Om du är osäker, vänd dig då till dinåterförsäljare som undersöker utrustningen och om det behövs skickar de tillbaka produkten till oss åt dig.

Hur får jag min produkt servad?

Spara kvittot och garantikort på säkert ställe. Garantireparationer görs ej om inte dessa finns.

Besök vår
Repair Service Portal
för att guidas till nästa steg.

Vad omfattas av 24-månaders garantin?

Vänligen se garantivillkor . Garantin täcker inte felaktig användning, olycksfall, försummelse eller slitage. Dina lagstadgade rättigheter påverkas inte.

Min Olympus 24 månaders garanti har utgått. Kan jag fortfarande skicka in min produkt på service?

Självklart kan du det. Följ instruktionerna ovan. Vi ger dig ett kostnadsförslag för reparationen via e-post eller fax. Vänligen bekräfta din reparationsorder till oss efter det.

Förutom service-information, kan du också registrera din produkt här för reparation och sedan spåra dess reparationsstatus.

Servicehantering