Det verkar som du använder webläsaren Internet Explorer 6. Den är numera för gammal.
För säkrare och mer pålitlig surfning rekommenderas uppgradering av din webläsare till en av följande:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Så här får du din produkt reparerad

Jag har en teknisk fråga om Olympus kikare.

Skicka ett e-mail till Olympus Tekniska Support eller ring till vårt team av experter. Vi hjälper dig gärna.

Klicka här för mer detaljer.

Min Olympus kikare fungerar inte som den ska, vad ska jag göra?

Börja med att läsa i instruktionsboken. Om du fortfarande är osäker, kontakta då återförsäljaren som undersöker din produkt och om det är nödvändigt skickar den till oss för din räkning.

Hur kan jag få min Olympus kikare reparerad?

Spara ditt kvitto och garantikort på ett säkert ställe. Garantin gäller inte utan dessa.

Om du inte kan returnera din produkt till återförsäljaren, vänligen kontakta din lokala Olympus support eller Olympus europeiska supportavdelning.

Customer Support telefon +49-40-23773-899

Avgiftsfritt nummer: 00800 - 67 10 84 00

Garantitiden för min Olympus kikare har gått ut. Kan jag fortfarande skicka in min produkt på service?

Självklart. Vänligen följ samma instruktioner som ovan. Vi skickar dig ett kostnadsförslag för reparationen via post, e-post eller fax. Var god bekräfta och skicka in reparationsordern till oss på samma sätt.

Vad täcks av Olympus 25-åriga Europeiska garanti för kikare?

Vänligen se vår garantiinformation. Garantin omfattar inte felaktig användning, olycksfall, oaktsamhet eller normalt slitage. Dina lagstadgade rättigheter påverkas inte.