Så här får du din produkt reparerad
- Jag har en teknisk fråga om Olympus kikare.
- Min Olympus kikare fungerar inte som den ska, vad ska jag göra?
- Hur kan jag få min Olympus kikare reparerad?
- Garantitiden för min Olympus kikare har gått ut. Kan jag fortfarande skicka in min produkt på service?
- Vad täcks av OM Digital Solutions 25-åriga Europeiska garanti för kikare?
Jag har en teknisk fråga om Olympus kikare.
Skicka ett e-mail till OM Digital Solutions Tekniska Support eller ring till vårt team av experter. Vi hjälper dig gärna.
Klicka här för mer detaljer.
Min Olympus kikare fungerar inte som den ska, vad ska jag göra?
Börja med att läsa i instruktionsboken. Om du fortfarande är osäker, kontakta då återförsäljaren som undersöker din produkt och om det är nödvändigt skickar den till oss för din räkning.
Hur kan jag få min Olympus kikare reparerad?
Skicka ett e-postmeddelande till OM Digital Solutions Tekniska Support. Vi hjälper dig gärna.
Klicka här för mer detaljer.
Garantitiden för min Olympus kikare har gått ut. Kan jag fortfarande skicka in min produkt på service?
Självklart. Vänligen följ samma instruktioner som ovan. Vi skickar dig ett kostnadsförslag för reparationen via post, e-post eller fax. Var god bekräfta och skicka in reparationsordern till oss på samma sätt.
Vad täcks av OM Digital Solutions 25-åriga Europeiska garanti för kikare?
Vänligen se vår garantiinformation. Garantin omfattar inte felaktig användning, olycksfall, oaktsamhet eller normalt slitage. Dina lagstadgade rättigheter påverkas inte.